Thursday, June 11, 2009

berjaya membuat deal dgn si hati kental.

harini saya telah berjaya meng-secure-kan deal dgn si hati-kental-susah-gile-nak-buat-deal aka my father. huhu..the deal is abah saya akan belikan or tong tong duit membeli handy cam utk saya tapi dgn syarat kene pass both papers yang saya sit for this semester. idea ni dtg dari seorang yang sgt close to me. babe, u know who u are. so, loads of credits to you hon!! lps ni doa kan la saya pass both papers yang agak susah ni. nnt bley kite bersama mem-video-kan event2 yang best. lets pray for it and keep our finger crossed tightly.

btw, kalo dpt handycam, bole saya dan si die poyo kat europe nnt bersama handycam saya dan slr 450d canon empunya die..huhu...

2 comments:

An Ikram said...

Wahkahkahkahkahkahkahkah....

Ya allah ya tuhanku, kabulkan lah doa hambamu supaya rakanku pass dedua paper.. AMIN..

Btw, it's JONI..my baby has a name okeh.

Oh, and tell Uncle Azman that he is damn gorgeous (dengan harapan esok u dapat terus video cam).

nadzirah said...

AMIN YA RABBAL 'ALAMIN....

wah..sudah bernama baby die. JONI. new addition to the family. makin susahla nk berpisah lps nie...

i'll definitely tell him that. kembang kempis la nnt die..